"Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when you hang up on him, who will lie under the stars and listen to your heartbeat, or will stay awake just to watch you sleep... wait for the boy who kisses your forehead, who wants to show you off to the world when you are in sweats, who holds your hand in front of his friends, who thinks you' re just as pretty without makeup on. One who is constantly reminding you of how much he cares and how lucky he is to have YOU... The one who turns to his friends and says, thats her..."

Wednesday, February 16, 2011

tak pandai nak MARAH-MARAH



Terlalu baik atau…?

Entahlah, mungkin sebenarnya aku tak nak membuatkan keadaan semakin bertambah rumit.

MENGALAH……

Itu yang aku lakukan selalunya…

Aku memang cepat tersentuh, mudah menangis, sensitif tapi..

Aku tak pandai nak MARAH-MARAH.

Itu yang ayah, dan adik-adik aku selalu katakan, kalau aku mula membebel (kalau yang ini, adik selalu cakap kalah mek aku sendiri), marahkan sesuatu..Mereka akan cakap ‘nak senyumlah tu’. Mereka akan ulang ayat tu berulang kali, kalau masuk 3 kali, aku masih ‘mencuka’ fahamlah mereka yang aku tidak berada di dalam mood yang boleh bergurau.. so mereka akan senyap.

Ok, off topic. Berbalik pada yang tadi..

Adakah sebab itu membuatkan aku terpaksa mengalah setiap kalinya?

Tak apalah, aku ada untuk memujuk diriku sendiri

p/s : jom layan taylor swift tu.

zurazairi : tak ke buruk kalau aku buat macam kat bawh ni? Eh!ke comel? hehe



No comments:

Post a Comment