"Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when you hang up on him, who will lie under the stars and listen to your heartbeat, or will stay awake just to watch you sleep... wait for the boy who kisses your forehead, who wants to show you off to the world when you are in sweats, who holds your hand in front of his friends, who thinks you' re just as pretty without makeup on. One who is constantly reminding you of how much he cares and how lucky he is to have YOU... The one who turns to his friends and says, thats her..."

Wednesday, May 4, 2011

Susahnya....!!

Ok, aku terpaksa akui sekarang memang susah nak berpura-pura yang kita tak rasa apa-apa bila orang sana sini duk tanya bila kita nak bertunang atau kahwin..kadang-kadang terasa mereka-mereka ni duk menyindir pun ada juga. macam nak kata yang aku ni 'tak laku' je. aihhh, sejak bila ko jadi sensitif ni..uitt, bukan memang sejak azali ke aku sensitip...asyik nak menangis..eh, itu dulu, waktu budak-budak..ngeee~~

Tipulah kalau aku cakap aku tak berkeinginan nak berpasangan.. ingat aku ni hati batu, hati kering?? sayu tau bila tengok atau nampak orang dating, duk main dgn baby..tapi nak buat macam mana 'saat-saat bahagia' untuk aku rasa macam tu belum tiba lagi. Masih banyak perkara yang aku perlu selesaikan terlebih dahulu. hati aku siapa yang nak tahu. hanya aku, dan Allah yang tahu.

Jangan risaulah. kalau dah sampai masa dan ketikanya, semua orang aku akan maklumkan. aku akan hebah-hebahkan, benda baik buat apa nak sorok-sorok,kan. cuma sekarang aku minta jangan tanya soalan-soalan yang buat air mata aku nak mengalir. sesak nafas den tau. Yang penting, doakan yang terbaik buat aku dan dia. Amin.

No comments:

Post a Comment