"Find a guy who calls you beautiful instead of hot, who calls you back when you hang up on him, who will lie under the stars and listen to your heartbeat, or will stay awake just to watch you sleep... wait for the boy who kisses your forehead, who wants to show you off to the world when you are in sweats, who holds your hand in front of his friends, who thinks you' re just as pretty without makeup on. One who is constantly reminding you of how much he cares and how lucky he is to have YOU... The one who turns to his friends and says, thats her..."

Monday, September 12, 2011

Di lema..

Haih..berkurun aku tak update blog...(ceh,gaya macam ada org baca je blog ko yg tak semenggah ni,ye)..
nak pendek kata, aku memang busy memanjang, busy bekerja, busy dgn urusan personal yang tak habis2..dan sekarang aku sedang busy untuk buat preparation yang mana2 patut..(hohoho, iyo-iyo je...:P) betullah org kata, alam 'bertunang" ni memang manis,kan..banyak dugaannya. Waktu mcm nilah, kadang-kadang aku sensitif terlebih, lebih2 lagi bila incik tunang tu agak busy memanjang...

Dalam perancangan, insyaallah majlis akan berlangsung dalam pertengahan tahun depan, tapi...memandangkan aku semakin gatal, tak sabar nak jadi isteri orang, dengan tak malunya asyik mengajak incik tunang nikah cepat2..takpe, incik tunang pun tak sabar juga..hehe. Jika di buat awal tahun hadapan, majlis mungkin tak seperti apa yang aku inginkan, maklumlah bajet agak (bukan sedikit tapi banyak)..mungkin tiada pelamin yang agak 'grand', tiada sesi fotografi, tiada sesi makan beradap, silap2 hanya ada majlis nikah dan kenduri kecil..(takut menyesal lak nanti,kan)

Akhirnya, aku cakap pada incik tunang..

"takpelah kita buat macam plan asal.. kena banyak2 bersabar"..... nasib baik jauh, kalau tak dugaannya amat,lah besar,kan..sbb iman aku hanya senipis bawang..haih...faham-faham sudah :) aku bukanlah nak buat majlis besar-besaran sehingga  berhabisan berpuluh ribu.. bajet aku ciput je, tapi aku tak nak hanya sekadar ala kadar sahaja.. yang penting sederhana tapi meriah.

Dan sekarang aku sedang sibuk blogwalking, tgk mana2 blog B2B buat rujukan, teringin nak buat DIY macam2, tapi alahai aku ni tak kreatif mana,boleh ke? Erm, sebenarnya aku tak tahu nak mula dari mana sedangkan masa sentiasa bergerak, sedangkan perancangan sepatutnya bermula dari Julai lg,tapi satu pun tak jadi lagi..

Doakan semuanya berjalan lancar,ye.. Amin :)

p/s: ada lebih kurang 8 bulan lagi..sempat ke?

No comments:

Post a Comment